maanantai 8. lokakuuta 2012

Sieluun sattuu

Eipäs ole ollut yhtä jännittävää viikonloppua vähään aikaan! Kävelin pe-la maihareilla, joissa oli vähän koroa ja nyt en pääse melkeen kävelemään.. D= Jalkoihin sattuu niin paljon, että näyttää niinku olisin paskonu housuihini kun kävelen.

Voisin alottaa alottaa vaikka torstaista; Kävin ostamassa aivan itse tienatulla rahalla itselleni telkkarin! Nyt kun täällä on sohvan kanssa myös uusi TV, kotini on paaaaljon viihtyisämpi. Oon nytkin koulun jälkeen ainoastaan löhönnyt sohvalla ja katsonut telkkaria sekä yrittänyt venytellä näitä jalkoja. Miksei kukaan ole kertonut, että TV:stä tulee näin kivoja ohjelmia? T. kivikautinen

Pidettiin mun luona lauantaina viininmaisteluilta! Oli kyllä muksaa! Lähdettiin mun luota sitten käymään Passionissa parilla ja sitten tultiinkin Nooran & tonnikalasubin kanssa mun luokse nukkumaan.

^ lol.......... mitähän tuossakin vaan tapahtuu

Pyysin tänään koulussa ruokaani extra-ranskankermaa! Pienen odottelun jälkeen tuli tälläinen annos pöytään ja kuulemma: "opettajalta terveisiä!" Hahahah, söin ihan mielissäni! Ei me oikeasti noin paskan näköstä ruokaa tehdä, tuosta vaan puuttuu kaikki lisukkeet ja kaikkea..
Nyt menen takaisin löhöämään ja laitan kasvonaamion. =) Kertokaa mulle joku hyvä TV-sarja!! Oon etsinyt jo kauan jotain koukuttavaa, mutta ilman tuloksia. Hyvää maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti