tiistai 25. syyskuuta 2012

Lindemans kriek

Me tehdään kyllä koulussa niin hyviä ruokia, että huhhuh, sanompahan vaan. Tänäänkin oli muut luokkalaiset loihtineet semmoset mässyt sillä aikaa, kun minä olin tärkeässä business-meetingissä.. (No ei nyt oikeasti niin tärkeä, mutta vaitiolovelvollisuus minulla on kumminkin..) Saan tässä parin päivän sisään porukoilta vanhan pokkarin käyttööni, niin voisin alkaa pistämään tänne vähän foodpr0nia! En tosiaan viitsi viedä kouluun tuota tonnin kameraa, se on mulle kuin lapsi.
Koulun jälkeen käytiin mun vanhan ystävän Mervin kanssa kahvilla Coffee Housessa! Ei oltu nähty pitkäänpitkään aikaan, vaikka samassa kaupungissa asutaankin.. Olipas piristävää nähdä joku oikea ystävä pitkästä aikaa, koska niitä on todella harvassa. Olkaa onnellisia niistä keitä teillä on! Sai purettua ilot ja surut.. =) Joo nyt menee aika deepiksi XD

Vähän rakeinen laatu, oli niin pimiää jo!

^ Taking a dump.. noeikai
Ku mun lempparihousut! ne on tollaset haaremireisitaskuhousut, jotka on pillit polvesta alaspäin.. :P:P Sitten ku alan selittämään tänne, että: "siis tää päivän asu on ostettu Ginast ja tää Marimekost..," niin saatte lyödä mua turpaan!

Päätettiin sitten ihan pohojalaaseen tapaan, että mennähän kalijalle! Ei minnekkään perusmestaan, vaan ajateltiin näin masentavan syksyn kannalta mennä johonkin aivan uuteen kuppilaan! Päädyimme Vihreään Haltiattareen.. Oli muuten todella viihtyisä paikka! Se on semmoinen olutravintola tavallaan, eli sieltä saa monia ulkomaalaisia kaljoja. Päädyin kirsikkakaljaan, muistellen Brysselin reissua! =)
Muistakaa nauttia elämän pienistä iloista.
Hyvvee loppuviikkoa kaikille! VOEMIA!

4 kommenttia:

  1. heei ihanat nnuo housut! määki tahon tuollaiseet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. virginblak.com
      sieltä löytyy jos on enää!

      Poista
  2. Aivan ihanat kyllä nuo housut ! t.tykästynyt haaremihousuihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia!!! :)
      löysät haaremihousut on maailman parhaimmat varsinkin kesällä <3 oijjoij

      Poista